8 Mayıs 2012 Salı

Dinozorlara Yolculuk

Korkar mı, korkmaz mı, dinozorları çok seviyor, aman şimdi korkmasın, hayal kırıklığına uğramasın diye diye Ocak ayından Nisan'a kadar geldik ve Çınar'ın baskılarına dayanamayıp Ankamall'a açılan Natural History Museum Dinozorlara Yolculuk Sergisi'ne gittik!


O hafta boyunca seyahatte olan babayla vakit geçirsinler diye baba-oğul girdiler müzeye. Neyse ki, endişelerimiz boşa çıktı. Hoş, biz çok heyecanlanır, yerinde duramaz diye beklemiştik; ama, pek öyle olmamış... beğenmiş beğenmesine, incelemiş de; ama çok da heyecanlanmamış. Hediyelik eşya dükkanı daha çok heyecanlandırmış kendisini :)

T-Rex, adamımız!

Kirpi Dinozor (ben bilmiyorum ismini, baba böyle dedi)

Hmmm, Çınar yazmalıymış bu yazıyı... sanki Velociraptor ama...

T-Rex, yeniden

Aslında, reklamlarının ihtişamından sonra 15 dakikada gezilebilen bir müzeyle karşılaşınca hayal kırıklığına uğramadık değil. Ama Aaamed'im maketlerin oldukça gerçekçi ve başarılı olduğunu söyledi. Gerçeğini görmenin mümkün olmadığı bir durum için aslında "ziyaret etmeye değer" diyebiliriz o zaman.

Sanıyorum Mayıs sonunda müze ziyarete kapanacak. O zamana kadar gitmek isteyenlerin aklında bulunsun!

"Gift Shop" ganimeti :)

2 yorum:

hypo dedi ki...

kıskandım.
vallahi kıskandım.

larcencielblog dedi ki...

Denizimiz yok ama dinozor müzemiz var çok şükür :D