9 Şubat 2012 Perşembe

Uzat Elini!

Derya'dan daha güzel yazamam... hele bu ruh haliyle, hiç... 

Dünden beri aklım başka bir yerde, başka bir annede, onun 3 yaşındaki bebeciğinde. Ne anneler hasta olsun, ne bebekleri. İkisi de aynı derecede canını yakıyor uzaktan bakanın, anne olanın... 

Ne kadar çaresiz hissetse de insan kendini, yapacak bir şey var! Yanıtı, Derya'nın yazısında saklı... Lütfen TIKlayın ve okuyun. 

Yağan şuncacık karla Ankara kendini felç etmemiş olsaydı, ben de yarın hastaneye gidip kan örneği verecektim. Yapabileceğim an, oradayım. Ankara'da gitme imkanı olanlar, İbn-i Sina Hastanesi Dahiliye Bölümü 13 No'lu odadan kan örneği verebilirler. 

Seyahatinden mümkün olan en kısa zamanda dönmen dileğiyle Gamze... Dualarım seninle...

NOT: Facebook sayfasından bir moral mesajı bırakmak isterseniz, TIK TIK!

3 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Rabbim acil şifalar versin inşallah :((

AdanınAnnesi dedi ki...

Allahım evladına kavuştursun.. Anne olmasaydım bu denli anlayamazdım belkide.. :( Çok üzgünüm.. resimlerinde çok güzeller.. Ne olur Allahım Gamzeyi sevdiklerine bağışla

banu dilik dedi ki...

Cok fena oldum yaaa okudugumda...Biz ne gereksiz seyler icin canimizi sIkIyoruz kimi zaman. Allah acil sifalar versin. Tum aile icin diliyorum.