24 Aralık 2015 Perşembe

Çınar'ın Oyuncakları: LEGO Star Wars ile "Güç Uyanıyor"...

Pek çok evde olduğu gibi bizim evde de bir süredir Star Wars çılgınlığı yaşanıyor. Ama bu çılgınlık 2 sene öncesine dayanıyor; yeni değil yani... Babamın yurt dışından Çınar'a getirdiği Lego Starwars seti ve sonrasında da Nickelodeon'daki Star Wars çizgi filmi bizim evdeki Darth Vader'ı çoktan uyandırmıştı zaten. E bir de üstüne yeni film gelince, iyice Dark Side'a geçmiş bulunduk! Oyuncaklar  ve oyunlar da haliyle biçim değiştirdi...

Çınar'a erken yılbaşı hediyesi olarak da, filmin de vizyona girmesi münasebetiyle, Star Wars Lego'ları alalım dedik. Lego'larını riske atmayıp kendisi seçti. En çok Lego Star Wars seçeneği de Toyzzshop'ta olduğu için, yine bir internet alışverişi yaptık. Bu arada, Toyzzshop'ta 31 Aralık'a kadar kargo ücretsiz!


Legoları alırken, Toyzzshop'un HAYTAP -Hayvan Hakları Federasyonu ile birlikte gerçekleştirdiği sosyal sorumluluk projesi kapsamındaki oyun hamurlarını da ekledik! Bu oyun hamuru setlerinin her iki TL'si hayvan barınağına gidiyor ve patili dostlarımıza destek oluyor. Bizim evde oyun hamuru en sevilen oyuncaklardan. FunDough marka bu hamurların kapağında kalıplar var ve oyunu daha eğlenceli hale getiriyor. Siz de hem çocuklara oyun hamuru almak, hem de patili dostlarımıza yardımcı olmak isterseniz, BU LINKE tıklayabilirsiniz!


Legolara dönersek, Çınar'ın seçimi yaşına uygun olan Republic Gunship ve aslında yaşına göre biraz komplike kaçan ama ev halkı olarak hayır diyemeyeceğimiz Darth Vader figüründen yana oldu. Repbulic Gunship'i gerçekten tek başına yaptı (bazı noktalarda, kendisi istediği için, çok azıcık yardım etmiş olabilirim). O Lego'yu yaparken ben keyifle izleyip -tabii ki- fotoğraf ve video çektim. 


Darth Vader ise daha çok babasının elinden çıktı (aslında bu Legoları Ahmet'e alıyoruz hissine kapılıyorum bazen... Çınar'dan daha çok sahipleniyor!). Fakat figür olarak tam ideal boyutta ve süper bir şey oldu. Ben bile bayıldım! Şimdi ikisiyle de keyifle oyunuyor evin abisi! Darth'ı küçüğe göstermiyoruz özellikle ki perişan etmesin. O yatınca çıkıyor ortaya!



Bunların üstüne filmiz izlediniz mi diye sorarsanız, henüz değil. Ama 28-29 Aralık'ta anne-oğul günleri yapmayı düşünüyoruz. Duraklarımızdan biri de sinema olabilir!


O zaman "may the force be with you" diyor, bol oyunlu günler diliyorum...


1 yorum:

sevdicann dedi ki...

Bizimki spiderman hastası. Herşeyi spiderman li.dunyada bir star wars çılgınlığı var.Filmine gidemedim daha