17 Mart 2012 Cumartesi

İlk Sinema: the Muppet Show

Hiç planlanmamış, son derece emprovize bir şekilde sinemada ilk filmimizi izledik: the Muppet Show.

Alp'ciğimle ilk filmimize gidişimiz geldi aklıma hep. Çınar'la aynı yaştaydı ve Kayıp Balık Nemo'ya gitmiştik. Antrakttan içeri dönerken "bi'daha mi izliyceeez?" diye gözlerini aça aça sormuştu da ablamla nasıl gülmüştük. Sene 2004 idi... zaman su gibi akmıyor, adeta uçuyor!

Çınar mutlu ama biraz keyifsizdi; zira, suçiçeği çıkarıyormuş yavrucum, ateş falan olmayınca ne bilelim? Yine de, filmi sonuna kadar, ilgiyle izledi. Arada "sıkılırsan çıkabiliriz" dememe rağmen "hayır, izliycem hepsini" dedi ve çıkışta da filmin kısa bir özetini geçti: Kuubaa Keelmit vaadı, bi deee Waltıl vaadı, Waltııl da onlaala şaakı söyledi, di miii???


Küçüklüğümün sevgili Muppet Show'unu minik yavrumla birlikte izledik, meşhur şarkısını mırıldandık... Duygulandım.

Film, tipik Muppet Show. Neşeli ve eğlenceli, bol müzikli! Ama, Çınar'ın alıştığı çizgi filmlere göre daha durağandı tabii. Yine de sevdi. Ben, ondan daha çok sevdim, orası kesin :)

Büyüyor minik adam. "Minik" demeye utanıyorum artık, o kadar büyüdü bu ara... . Yazacağım... Pek yakında!

5 yorum:

tulin dedi ki...

yakisiklim benim, sensin telmit :)

Adsız dedi ki...

Tipe bak ,kendisi Muppet'lardan daha sevimli hiç haberi yok.

larcencielblog dedi ki...

Çok tatlısın Ashley :) Sevgiler!

Dalgic dedi ki...

Ehee, iyi yapmissin. Biz de gecen gun Wild Ocean diye 3D bir filme goturduk. Adimimizi uc boyutla attik, baska bir sey begenmeyecek sipa. Ama yerinden kipirdamadi film boyunca.

larcencielblog dedi ki...

Evet, başlangıç süper olmuş!

Ben Çınar'ın o gözlüğü gözünde tutacağına güvenemiyorum :)