7 Haziran 2012 Perşembe

Dragon Bot Festivali Yaklaşırken...

Son zamanlarda, hafta boyunca eve akşam 9'dan önce girmemiş oluyorum. Kesinlikle iş yoğunluğundan değil; tamamen gezmekten: Fotoğrafçılık kursu, Montessori ilköğretim toplantıları, Dragon antremanları, arkadaşlarla buluşma, doğumgünü partileri... aslında ben kesinlikle sosyetik bir figür olmalıymışım, o davetten bu davete koşan! Mühendislik hiç benim kalemim bir iş değilmiş :)

Bu nedenledir ki, anlık yazılar dışında yavrumun blogunu da ihmal ediyorum. 23 Nisan'dan kalan bir Eskişehir gezisi yazısı var mesela; fotoğraf seçemediğim için yayınlayamadığım. Doğumgünü yazıları ya da minik adamın yeni incileri gibi. Gerçi, aramızda geçen diyalogları yazıya dökmek için 10 parmak klavye kullanabiliyor olmam lazım; zira kendisi "hiç" susmuyor. Geriye dönük yazıları tamamlayamadığım için güncelleri de yazamıyor-d-um bir türlü. Bugün kıracağım bunu, kararlıyım! 

Hoş, bu da minik adamla değil, benimle ilgili bir yazı ama olsun... Yaklaşan bir Dragon Bot Festivali var; kaç haftadır yoğun şekilde antreman yapıyoruz. Geçen seneki gibi, bu sene de ben davulcuyum. Ama bu sene davulcu kostümüyle de iddialıyız! 

Dragon antremanlarının en güzel yanı, ailecek Mogan Gölü'nde haftasonu geçiriyor olmak aslında. Çınar dibine kadar kirleniyor, koşturuyor, yoruluyor. Okuldan arkadaşlarıyla farklı bir ortamda bulunmak da çok iyi geliyor. O pislikle her seferinde arabada uyuyakalmasa çok iyi olacak; ama kısmet :)

Bayılıyorum bu fotoğrafa... "neşe"nin resmini yap deseler, bu fotoğrafa baka baka yaparım sanırım!

Son antremanda, çocukları da bota bindirdik. Botu yüzdüremedik o halde; ama "tadına baktılar" diyelim. Maksat, elleri kürek tutmaya alışsın. Gün gelir, lazım olur!

Çok sevdim bu resmimi, Totilere teşekkür ediyorum :)

Bu hafta sonu yarışlarımız var. Yarış bahane, eğlence şahane (kürekçi kocam duymasın, kendisi çok iddialı ve hırslı!). Ben kürek çekme konusunda değil, kostüm konusunda iddialı ve hırslıyım; herkesin kendi ilgi alanı işte! Yine çok eğlendiğimiz, temiz havaya ve bol aktiviteye doyduğumuz bir haftasonu olacak. 

Desteklemek isteyenleri 9-10 Haziran saat 10:00-17:00 arası Mogan Gölü deniz feneri kenarına bekleriz diyor, sloganımızla bu güzide yazımı bitiriyorum:




3 yorum:

anneyazar dedi ki...

Amanın davulcu dediğin böyle olur :X :))

ZEYNEP dedi ki...

Başak süpeeerrr :) Festival ayrı güzel, sizin aile katılımınız başka güzel ve ayrıca davulun başında sen de çok güzelsin :)
Opuyorum!

larcencielblog dedi ki...

Çok teşekkürler efendiiim :))

Esas davulcu olarak hazırladığımız kostümle görün beni :D

Ben de öptüm ikinizi de!