21 Mayıs 2010 Cuma

MUT-LU-LUK!

Bu sabah...

Saat 06:20, minik adamın odasından uyanma sesleri geliyor...

"eeeeee", "iiiiii", "ühü ühüüü"... Böyle kesik kesik!

Azmettim, uyuyacağım; babasını dürtüyorum: "Ahmeeet, dün ben kalkmıştım; bugün de sen kalkar mısın? Aynı saatte yattık, hadiii..."

Babada ses yok, o da beklemede... hani Çınar vazgeçer de uyursa diye!

10 dakika sonra "yalandan" ağlamalar sıklaşıyor. Yok, uyumayacak. Bir ümit sesleniyorum: "Çıınaaaar!" Ses kesiliyor, kulakları dikti, kesin! Yeniden sesleniyorum "Çıııınaaaaarrrr! Kimi çağırıyorsun?" (her zaman yaptığım gibi "annecim?" diye bitirmiyorum bu sefer, ipucu olmasın :D).

İçeriden yanıt geliyor, önce boğuk: "ıınnnee"... Yok yok, mırıldandı yahu...

Yine ümitle, "Kimi çağırıyorsun, anlayamadık?"

Bu sefer yanıt gayet net: "AAAANNNNEEEEEEEEEEE!!!!!"

Oha Çınar, yuh Çınar!

Sevgili eşim basıyor kahkahayı! Bende son çırpınışlar: "Baba gelsin mi?"

"AAAAANNNNEEEEEEE!!!"

Sonra...

Fırlayıp yataktan koşarak odasına gidiyorum, kocaman bir gülümseme bana günaydın diyor. Kapıyorum minik adamı, doğru yatak odasına!

Yatağın ortasına alıyoruz, öpüyoruz, ısırıyoruz, mıncırıyoruz, kokluyoruz, öpüyoruz, öpüyoruz, öpüyoruz....

13 yorum:

cavidan dedi ki...

bu erkek milleti küçükken başlıyor emretmeye...anneee der ileride hanıııımm diye bağırır. çok öptüm .

Benden Bizden dedi ki...

Ne tatlisiniz :)

larcencielblog dedi ki...

Cavidan'cım, haklısın valla :) Bu açıdan düşünmemiştim hiç :)

Benden Bizden, blogdaki son yazını yeni okudum. Umuyorum ki 1.5-2 sene sonra siz de böyle tatlı sabahlar yaşayacaksınız :)

Sevgiler!

Adsız dedi ki...

Ohhh, benim için de öpün bol bol, ıstırın, mıncırın ve hep böyle mutlu kalın :)

larcencielblog dedi ki...

Evren'cim, tamam o zaman! Yarın sabah da senin için öper, ıstırır, mıncırırız :) Ama herşey karşılıklı kardeş, sen de aynısını bizim için YavruSu'ya yap, olur mu? :)

Kıvır Anniş dedi ki...

mutluluk budur işte. çok doğru bir başlık olmuş :)

Ozge dedi ki...

ne kadar tanidik geldi Basak'cim, hep boyle mutlu kalin:) isir benim icin minik adami:)

larcencielblog dedi ki...

Hepimiz böyle mutlu olalım, mutlu kalalım Toprakana'cım ve Özge'cim :)

Adsız dedi ki...

olley olley.. gözlerim doldu sevinçten!! çınar'ı öptüm koccamaaaan!

larcencielblog dedi ki...

Annesini sabah 6'da zorla yataktan kaldırdı diye mi seviniyorsun Beril'cim? :))

İlginç bir not: o saatte bile kalkınca, öyle güzel bir gülümseme gördüğünde, uykusuzluğundan, yorgunluğundan eser kalmıyor :)

IMI dedi ki...

Cinarcim cok tatli :) Ama babasi da kalksin yani biraz, dur ben yaziyim... :)

gezicini dedi ki...

aa bende de aynı durum. bazı sabahlar babası gitsin diye bakıyorum ama.. aslında babaya da çok düşkün bizimki..
Çınar'a sevgiler...
gorki

larcencielblog dedi ki...

Brent,

Bence de babası da kalksın biraz... nereye yazacaksın? :)

Gezicini,

Galiba bütün annelerin kaderi aynı :)