15 Eylül 2011 Perşembe

Haftanın Yemekleri

Yemek yapmaya karar verdikten hemen sonra araya tatil girince bu kararımı uygulayamamıştım :)

Şimdi kendime motivasyon, bir kısmınıza da fikir olabilir diye bloga yeni bir sekme yaptım: Haftanın Mönüsü. Her haftanın başında (ya da dayanamazsam böyle 4 gün öncesinden de olabilir) o hafta yapacağım yemekleri yayınlayacağım. Aslında bu sayfaya da post gönderilebiliyor olduğunu düşünmüştüm; ama, öyle değilmiş...

Yemeklerle ilgili sorularınız (tarifleri vb.) ya da önerileriniz olursa, bana mail atabilirsiniz.

Afiyet olsun!

6 yorum:

Gamze dedi ki...

Bu harika olmuş:))Bu sekmenin sıkı takipçisiyim:)

Ege'nin annesi! :) dedi ki...

Ne güzel düşünmüşsün. Tam da bizim evin ihtiyacı olan bir şey. Şablona da ayrıca bayıldım!

larcencielblog dedi ki...

Beğenmenize sevindim Egeler'in anneleri :))

Şablonu burdan aldım: http://blog.ollibird.com/2009/04/20/menu-planner/

Bilginize :)

Serpil dedi ki...

Ellerine sağlık Başak. Yalnız küçük bir detay var; tek öğün planlamışsın:) Benim buna bir öğün daha eklemem lazım:)

larcencielblog dedi ki...

Hehe, kreşe gönder :)

Ya ben evdeyken şöyle yapıyordum; bir akşam yediğini ertesi gün öğlen de yediriyordum. Yok öyle her öğüne ayrı yemek :))

Serpil dedi ki...

Kreş seneye şekerim:) 3 yaşı bekliyorum azimle..