16 Eylül 2011 Cuma

Nurturia Sobesi

NURTURIA'DA:


...sevdiğim annelerden ve bebeklerinden/çocuklarından haber almayı; onlar sayesinde yepyeni şeyler öğrenmeyi ve yine onlar sayesinde daha sakin, huzurlu ve mutlu bir anne olma halini ÇOK SEVİYORUM.

...kendi doğrusunu tek doğru sanan, bunda ısrarcı olan, incitici yorumlar yapan kişilerle karşılaşmayı HİÇ SEVMİYORUM.

...OLMASAYDI, muhtemelen herşeye çok takmış, ufak ayrıntılar yüzünden hayatı kendisine ve çocuğuna zehir eden, takıntılı bir anne olurdum.

...bir sürü kızkardeşim, bir sürü yeğenim, çocuğumun anılarını tuttuğum bir defterim VAR.

...ilk zamanlardaki kadar şenlikli bir ortam YOK (ama her annenin işine yarayacak bir sürü bilgi hala VAR).

...KEŞKE "keşke olmasaydı" dediğim şeyler yaşanmasaydı... ama hayat :)


Özetle: Seviyorum, çok yararlanıyorum ve herkese de şiddetle öneriyorum!

Ve de, aslında bunu yapmayı pek sevmiyorum ama Damla kızmasın... Bir Ege Masalı'nı, Canıms'ı, ve Toprak Büyürken'i de konuya davet ediyorum :)

5 yorum:

Hande dedi ki...

Nurturia'da seni göremiyorum Başakcım ayrıldın sanmıştım..

Damla dedi ki...

çok teşekkürler :)

Kıvır Anniş dedi ki...

Yeni gördüm :) en kısa zamanda davete icap edeceğim :)

Gamze dedi ki...

Yeni gördüm, coming soon:)

gezicini dedi ki...

ben de seni göremiyorum nurturia'da?