24 Kasım 2011 Perşembe

Sanal Kitap Fuarından

İdefix'in sanal kitap fuarını duydunuz mu? Duymayan kalmasın... Pek çok kitabı %25 ila %50 indirimle alabiliyorsunuz. Çın'a ne zamandır almak istediğim; ama, kah kitapçılarda bulamadığım, kah ertelediğim kitapları alabildim. Geçen iki ay içinde dedemiz Yapı Kredi ve İş Bankası Yayınları'nı evimize yığdığı için alacak çok kitabımız da kalmamıştı aslında. İşte bizim mütevazi listemiz:

1- Kütüphanedeki Aslan -Michelle Knudsen (Osman&Evren'in tavsiyesiyle...)
2- Kasabanın En Şık Devi -Julia Donaldson (Osman önerdi; Çınar'ın "şık giyinme" takıntısına merhem olur diye umuyoruz... olmasa da, JD yani, muhteşem değildir de nedir?)
3- Uyuyamıyor musun Küçük Ayı? -Martin Wadell (yine "tedavi" amaçlı... bir de, Aferin Küçük Ayı'yı çok sevmişti bizim minik adam)
4- Karda Ayak İzleri -Mei Matusoka (Bir Dolap Kitap'ta okumuştum bu kitabı, çok sevmiştim. Kar sahnelerine bayıldığımız, soğuk kış döneminde iyi gider dedim)
5- Yetenek Yarışması -Jo Hodgkinson (Çınar'ın bayıldığı şeyler: müzik aletleri, hayvanlar...)

Sizde neler var?



3 yorum:

ZEYNEP dedi ki...

Biz de gerçek kitap fuarından aldık bayağı kitap, Listemiz hemen hemen aynıymış :), bizde farklı olarak Limon Ağacının Şarkısı, Burun ve Yavru Baykuslar var.Yavru Baykuşları hediye ettiler fuarda ama biraz hafif kaldı..

larcencielblog dedi ki...

Burada da olsa bir Tüyap, biz de gitsek...

Limon Ağacının Şarkısı var bizde ama nedense Çınar hiç ilgi göstermedi ona... bir daha çıkarayım bakayım ortaya.

gezicini dedi ki...

bizde de Aferin Küçük Ayı bir numarada. diğerlerini de not ettim bakacağım.
sağolasın.
sevgiler
gorki