14 Kasım 2011 Pazartesi

Uyku Arkadaşı

Öğlen uykusuna bu uyku arkadaşıyla dalan bir yavru, gece olunca "bütün oyuncaklarımı çıkarın odamdan, rahatsız oluyorum" der mi yahu?


Der... bizdeki yavru diyor, dedi, en azından...

Ne yapacağız, nasıl geçecek bu gece korkusu durumu bilemiyorum; ama, ben perişanım. Hem üzülüyorum, hem sebep olduğumu düşündüğüm için kendimi suçluyorum, hem de gece 11'de ancak uykuya dalabilen (ya da bayılan) ve sabah 6 dedi mi ayağa dikilen bir çocuk annesi olarak yor-gu-num!

CDleri, DVDleri kaldırdık ortadan, seyrettirmiyoruz. Ama, Hilal Hanım müjdeyi (!) verdi bugün; bir kaç ay sürebilirmiş bu durum... bittiğimin resmidir!

Az uyumasıyla ilgili sinir bozukluğundan olabilir; son derece asabi de bu ara. İsteklerinde direten, ilgisi başka yöne çekilemeyen, sürekli bağırarak konuşmaya çalışan sevgili yavruma buradan seslenmek isterim: annen bu kadar az uyuyarak seninle sakince iletişim kurabilme becerisine sahip değil ne yazık ki... eski günlerimize dönelim, olma mı?

NOT: Dayısının fotoğrafla ilgili yorumu: Marilyn Manson diz çöküp tövbe ister valla! Adam şu yaşında böyle bir şeyle uyumuyordur!

13 yorum:

Itır dedi ki...

Ne korkusu bu? cd dvd kaldırdık ne demek? neden sen sebep oldu diye düşünüyorsun? anlamadım...ama tez geçer işallah!

banushka dedi ki...

lanet olası 3 yaş etiketine koptum ya Başak... Bebekken işler daha az komplikeydi değil mi?

larcencielblog dedi ki...

Itır, benim de sana geniz etiyle ilgili soracağım bir dolu soru var... belkim ararım bugün seni, uygun olur musun acaba? O arada da anlatırım CD, DVD hikayesini...

Banu, demek fark ettin etiketi :)) Ya bebekken de Çınar fena değildi komplikasyon konusunda da, gerçekten çok daha kolaymış (bir kere öğrenince diyeyim en azından). Ya bu 3 yaş neymiş! Valla dün sabah ikimizin de işi olmasa gidelim bir yerlere içelim, diyecektim sana :)

ZEYNEP dedi ki...

Başak 3 yaş konusunda tek dertli kişi olmadığımı bilmek iyi geldi :) İnat ve yüksek ses bir süredir bizde konakliyorlar, pek fena.. Gece korkusu gececektir mutlaka ama arada anneyi hırpalıyor iste.. Kolay gelsin ve cabucak gitsin insallah..

larcencielblog dedi ki...

Zeynep, teşekkürler! Evet, bu 3 yaş durumunun anormal bir şey olmadığını ben de siz yazdıkça anlıyorum ve yorgunluğum geçmiyor olsa da, en azından rahatlıyorum :) Yazmak ve paylaşmak bu yüzden güzel zaten :)

karışık_pizza dedi ki...

3 yaşmı????
3 yaş 5 yaş hepsi aynı her yaşın ayrı bir sendromu var.sakın 3 yaş bitiminde rahatladım sanma yeni sendromlar seni bekliyor arkadaşım.
valla aynı şeyleri bizde yaşıyoruz bazen sinir sınırım dayanamayıp çatlamalara yolaçabiliyor.elimden geldiğince zorluyorum kendimi.bu sendromlar ne zaman bitecekkk bunu bilmek lazım galiba.
:))

larcencielblog dedi ki...

Doğru diyorsun karışık_pizza :) Benim hatam şu oldu; herkes 2 yaştan bahsedince, ben de 2 yaş bitince rahatlarız sandım :)

Aslında, pek çok açıdan gerçekten büyümesi çok güzl; ama, büyüdük.e kişiliğinin de büyüdüğünü kabul etmek benim biraz zamanımı alıyor/alacak :)

Itır dedi ki...

Müsaitim başak..öğleden sonraları daha rahatım. Saat 14:00-17:00 arası..Nasıl ama AIDS e care bulan meşgul doktor kıvamında saat veriyorum dimi? :))

Sen Gelince dedi ki...

Heeee etiket gerçekten iyiymiş:) Ama Başak haksızlık etme ağzında memesiyle nasıl da güzel uyuyor yavrum:)

larcencielblog dedi ki...

Öğlen iyi, öğlen sorun yok; ama gece...

Dalgic dedi ki...

Bizde benzer korkular cikayazdi, ama basit iki yontemle sorun cozuldu gibi:
- Gece lambasi
- "Aydinlikta ne varsa karanlikta da o var" iknalari.
Hala "cisim var" ve "su isterim" bahaneleriyle yatagi gidis geciktirilmeye calisiliyor, ama yemiyoruz. ;)

Bir de uykusunu alamayan tum anne babalar icin gonderiyorum:

Go the F#@ck to Sleep
http://www.youtube.com/watch?v=hNhnCD0EZtE&sns=fb

Okuyan Samuel L. Jackson...

larcencielblog dedi ki...

Fidyoyu iş yerinden açabilmirem ama evde Ahmet'e açtırayım bakayım :) Güzel bir şeye benziyor...

Ya, ikna yöntemi pek işe yaramıyor ne yazık ki... aydınlıkta da uyumayı sevmiyor. Bir gece ışık açık yattı yalnızca. Her biri ayrı cins... du bakalım abicim...

NOT: Şu bayram harçlıklarınla eve girme olayına koptum da yorum yazamamıştım, hahaha, dayımlar da iyiymiş yani! Ne kadar topluyorduk ki biz o zaman yahu? Sağlam bayram parası veriyormuş millet demek ki :)

Dalgic dedi ki...

Yok gulum, bayram harcligi degil, sunnet paralari... Valla bir aylik odemeyi tamamlamislardi sanirim. Malum, o zaman ikisi de devlet okulunda calisiyordu; onemli miktardi diye hatirliyorum.

Video gozleri portlemis, yorgun, bitkin, bikkin anne-babalarin yuzlerine birer gulucuk birakacak kadar kopuk. Bir cocuk kitabi edasiyla yazilmis, ama cocuklar yirmi yasina gelmeden onlara okunmaz... ;)

Size de kolay gelsin. "Sizin isiniz de kolay degil kardes..."