19 Aralık 2011 Pazartesi

Ev Yapımı Yeni Yıl Kartı

Bu sene yeni yıl kartlarını kendim yapmaya karar verdim! Modelim de başarılıydı, herşey çok kolay oldu!

Malzemeler:

- İyi bir model :)
- Modelin güzel fotoğrafları (kolaj olursa daha da iyi)
- İstediğiniz renkte fon kartonu
- Yapıştırıcı
- Süsleme için simli kalemler, yapıştırıcılar, çıkartmalar, damgalar, vs...
- Güzel yazan bir kalem

Ve sonuç :)


İyi seneler :)

NOT: Aslında, bazı kartları da burada gördüğüm geyiklerden hazırlamayı istiyorum; ama, önce minik adamın gönlünün olması lazım :) Aklınızda bulunsun!

5 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

çok güzel olmuş elinize sağlık,mutlu yıllar:))

bahriye-krm dedi ki...

hem tatlı modeli hem de seni tebrik ederim...çok güzel bir iş çıkatmışsınız...elinize sağlık...
*bizim için güzel bir örnek :))

peyibal dedi ki...

modelini yerim senin, şirin elf:))) çok güzel olmuş kartınız.
ev yapımı kart denince zaten aklıma ilk sen geliyorsun başak.yılbaşı cücesiyle Efe'ye hazırladığınız doğumgünü kartı ve minik elinin baskısı çok özel albümümüzde.

larcencielblog dedi ki...

Canım benim :)

Çok özledim seni de, oğlunu da!!

Çınar her süt içişinde "Pınar yazıyor di mii? Ama Pınar Teyze değil, bu süt di miii?? Pınar Teyze ve Efe Antalya'da, ama biz de havalaa ısınıncaaa Antalya'ya didicez di mii?" deyip duruyor :))

larcencielblog dedi ki...

Herkese çok teşekkürler, mutlu seneler :)