16 Haziran 2010 Çarşamba

Taşınma Notları...

Eski hayatımızla vedalaştık, taşındık... yeni evle ilgili güzel mi güzel bir yazıyı, iyice yerleştikten sonra güzel fotoğraflar eşliğinde yazmak istiyorum. O yüzden, şimdi yalnızca kısa kısa notlarla mevcut durumu aktarmak istedim:

- Perşembe akşam Mine Abla'yla vedalaştık, allahtan çok dramatik sahneler yaşanmadı. Ama, o hafta Çınar'ın hırçınlığı tavan yaptığı gibi, perşembe gecesi hiç uyumadı! Tabii ki taşınmayla ilgili bir şeyler de hissetmiştir; ama, emekleri ve Çınar'a çok güzel baktığı için allah razı olsun desem de, bu son golü için MA'ya teşekkürlerimi sunuyor, mümkünse uzuuuuuuuunca bir süre görüşmeyelim, diyorum (diyordum ki dün sabah aradı, efendim kendini boşlukta hissediyormuş da, kuzusu n'apıyormuş da, her gün ondan selam söyleyecekmişim de... he, dedim geçtim! Ya da Çınar'ın deyimiyle: ba-baaaa!!).

- Cuma gününden beri Çınar'ın huysuzluğundan eser yok... üstelik 2 gün boyunca pek de alışık olmadığı babaanne-dedenin evinde kalmış olmasına rağmen. Yalnızca, normalde gün içinde de yaptığı, "anneaauuuooo, babaaauuuooooo" mızırdanmalarını birazcık daha sık yapmış ama genel hatlarıyla gayet iyiymiş (akşamları birlikteydik, gündüz babaannede kaldı yalnızca).

- Taşınırken, cuma günü, Çınar çok mutluydu. Evde sürekli eşya taşıyan, iş yapan adamlar onu çok heyecanladırdı! Deli gibi yardım etmeye çabaladı! Bir kez daha yazıyorum: tam bir g-ö-r-e-v-a-d-a-m-ı! Sonra park yerindeki nakliye kamyonunu keşfetti ve zevkten delirdi! 20 dakika boyunca kamyonu/tırı inceledi. Zor bela arabaya atıp (yolda başka "bavuu"lar da göreceğiz vaadiyle, gördük de ama!) babaanneye götürdüm :)





- Taşındık, hala bazı eşyalar havada asılı duruyor/uçuşuyor olsa da, büyük parçalar yerleştiği için yerleştik de diyebilirim. Yalnızca evi ben yerleştirmediğim için bulamadığım herşeyin yeri için annemi arıyorum, o biraz komik oluyor :)

- Sapanca'dan dönerken (Sapanca'yı da yazacağım tabii, kaçar mı, ama daha geniş vakitte, keyifle...), klimadan galiba, üşütmüşüm hafif. Boğazım ağrıyordu. Annem "ee, taşınma sırasında normal tabii, olur o kadar diyerek" güzeeelce lafı oturttu :)) Yok, iğnelemez, espri yaptı; paylaşayım dedim :)

- Çınar bu hafta babaanne ve dedeyle yeni evimize alışıyor. Park&market&balkon&kocaman yeni oda dörtlemesinden çok memnun görünüyor. Odasını o kadar çok sevdi ki, yalnızca orada oynuyor (ulen evin en büyük odasını kendisine tahsis ettik, daha ne olsun!). Bir de cam balkon kaplattığımız minik mutfak balkonumuzdan yoldan geçen araba ve kamyonlara bakmaya bayılıyor. Eski evde balkonumuz kocamandı ama alt kısmı duvar örülü olduğu için böyle bir lüksü yoktu. Şimdi cam balkonun alt tarafı demir parmaklık, keyfine diyecek yok! Gerçi dün akşam ayaklarını o demirlerden aşağı sallamaya çalışınca ben bir tedirgin oldum ama ses etmedim. Nasıl olsa yarın bir gün cam balkoncular gelip altı buzlu cam kapatacaklar, ben de rahat edeceğim... hmm, ama oğlum yolu göremeyecek o zaman, bir çare düşünelim...

- 3 gecedir korkuluksuz ve bariyersiz yatağında yatıyor Çınar. Dün gece çot diye yan minderin üzerine düştü ama zaten hareketli bir gece geçirdiğimiz için yalnızca bir kere düşmüş olmasını düşmekten saymıyorum :) Mothercare'den aldığımız bariyeri de iade edip oğluma yeni ciciler alacağım o parayla bugün :)

- Sabahları benimle işe gelmek istiyor ama her sabah bir ev işi icat etmek vesilesiyle o krizi atlatıyoruz (Çınar, hadi ben işe gideyim, siz babaanneyle elektrik süpürgesini açın/çamaşırları yıkayın/balkona vileda yapın... Hayır, babaanneye iş yıkmaya çalışmıyorum, o da nerden çıktı? :D)

- Oğluma kahvaltı yaptırmayı özlemişim ("düt" içmemek için yaptığı onca itiraza rağmen!). Bu hafta zaman ayarlaması yapmaya çalışıyorum ben de. Anladım ki, 7:15 gibi kalkarsam ve Ahmet'i de 7:30 gibi kaldırırsam, evden 8:30'da çıkabilir ve böylece (Çınar'ı yuvaya bırakıp) 9:00-9:15 civarı iş yerilerimizde olabiliriz.

- Sabah trafiğinde evden çıkıp ofisime varış sürem 20 dk :)))) Alllah! Cennette miyim? (40 dk/30 km vs 20 dk/12.5 km)

- Dün akşam üzeri Anneyazar'la ve tatlı kızıyla buluştuk, bebeleri parkta oynattık! Yakında Evrenler'in parka damlarız herhalde! Sosyalleştik, mutluyuz.

- Çınar haftaya yuvaya başlıyor, asıl macera ondan sonra...

Hepsinin özeti, keyifliyiz, mutluyuz! Yeni gelen günleri heyecanla bekliyoruz! Ve görüşmek üzere diyoruz...

NOT: Güya "kısa kısa notlar" demişim, yekun epey uzun tutmuş! Ama alıştınız siz bana artık, değil mi? :)

9 yorum:

ikicocukannesi dedi ki...

Çınar,

Buyuyunce olur da burayı okursan,,

Bak oglum; Annen seni cok seviyor ve senin icin cok endiseleniyor, her seyin en iyisini yapmak icin cok caba sarfediyor, senin icin hep en en leri istiyor biliyor musun?

Tasınmanız, bakıcından ayrılman, krese baslaman gibi gecislerde travma yasamaman icin cok ozen gosterdi.

Ben diyorum annenlere rahat olun baslangıclar iyidir diye, lakin anne yuregi iste hep acabalar yasadı gecitigimiz iki hafta:)

Sanslısın cocugum degerinin bilindigi bir ailen var, birde senin bir Bilge Teyzen var. Annene sor o sana anlatır tamam mı?

Kocaman kucak sana,
İmza : Abla ve Kardes'in Annesi.

larcencielblog dedi ki...

Bilge'cim...

N'aptın sen ya? Şimdiye kadar galiba hiçkimse Çınar'a bu şekilde anlatmamıştı benim duygularımı. Ben bile dillendirememiştim bu kadar. Sanırım ondan gözlerim doldu şu an, biri konuştursa, o gözyaşları her an taşıp akabilir...

Çınar'ın seni bana sormasına gerek yok, nasıl olsa büyüyüp de burayı okuduğunda "aaaa, Bilge Teyze'm mi yazmış bunuuu?" diyecek :)

Sana, ablaya ve kardeşe de kocaman bir kucak arkadaşım!

İyi ki varsın!

Kıvır Anniş dedi ki...

Çok sevindim taşınmanın sorunsuz olmasına ve en önemlisi çınarın uyumuna... sırada kreş maceraları.En kısa zamanda onları da bekliyoruz. :)

larcencielblog dedi ki...

Toprakana,

Yuva Güncesi haftaya yayında :)

Gamze dedi ki...

Başak'cım öncelikle yerleşme (2. part)için kolay gelsin ama daha zorunu atlatmışsınız ya diğeri daha kolay olur.İnsan otururken de yerleşiyor bir nevi:))Çınarın fotoğraflarına bayıldım, çok şeker maşallah:)

Sen Gelince dedi ki...

Başak geçen sene tam 13 Haziran'da da biz taşınmıştık... Nilsu biraz daha küçüktü Çınar'dan... Yeni başlangıçlar hep güzeldir... Taşınmak çok zor o ayrı mesele... Ama güzellikler yorgunluğu alıp atıyor... Yeni evinizde mutlu anılar biriktirmenizi dilerim... Bu arada Çınar'ı nereye vermeyi düşünüyorsun?

larcencielblog dedi ki...

Ege'nin annesi,

Teşekkürler... yaşaya yaşaya yerleş(tir)mek daha keyifli aslında :)

Özlem'cim,

Tesadüfe bak :) Bizim gerçi 11 Haziran oldu ama çok yakın! Teşekkür ederim güzel dileklerin için!

Çınar Binbir Çiçek'e gidecek. Genelde çok olumlu referanslar aldım, umarım iyi olur :)

Serpil dedi ki...

Buarada Şekerkent sitesinden di taşındınız?

larcencielblog dedi ki...

Serpil,

Hayır, METİŞ Çayyolu Sitesi'nde oturuyorduk biz.