11 Haziran 2010 Cuma

Yeni Kiracılar

Daha biz yeni eve taşınmadan yeni kiracılar geldiler bizim eve taşınıverdiler...

Evet, biraz arsızlar. İki haftadır aynı evde yaşıyoruz onlarla! Ama anne hamileydi, ikiz bebek bekliyordu. Kıyamadık. Atmadık evden, biz çıkalım da öyle gelin oturun da diyemedik.

Dün bebeklerimiz geldi, gördüğüm en çirkin yavrular, ne yalan söyleyeyim... ama analarının kuzusu onlar da. Ben daha önce hiç bu kadar küçüğünü görmemiştim! Çınar çok şaşırmış bebeklere; ama, çok da bir şeye benzetemediğinden, çok ilgisini çekmemiş.

Akşam vedalaştım aileyle. Baba ortalarda yoktu, anneye hoşçakal, dedim. Biraz rahatsız ettim sanırım, vedalaşırken kaçıp gitti. Belki de duygulanmıştır, bilemiyorum. Ben de ondan izinsiz yavruların fotoğrafını çektim. Anı olsun diye... İlk 8 ay flaş kullanmamak lazım, biliyorum ama karanlıkta başka çarem yoktu... kusura bakmasınlar, bir kereden bir şey olmaz, zaten bir daha fotoğraflarını çeken de olmaz diye tahmin ediyorum. Buyrun aşağıda resimleri var yeni kiracının yeni bebeklerinin :)

NOT: Yaşıyorlar... ben daha önce hiç yenidoğan kuş yavrusu görmediğimden çok korktum ilk görünce, ölmüşler sandım... annemle az önce konuştuk, ikisi de hala yaşıyormuş. Kıpırdanıyorlar artık, dedi. Yuva yaptıkları yer aslında bizim balkonda duran, içine hiç sebze koymadığımız sebzeliğimiz. Bıraktık onu orada, rahatsız etmedik "yeni kiracıları". Güle güle otursunlar, yavrularını güle güle büyütsünler :)

5 yorum:

yeliz dedi ki...

çok güzel bir veda anısı olmuş, yeni evinizde mutlulukla huzurla sağlıkla yaşamanız dilğiyle...
(çiçek notu gibi oldu:P)

esra dedi ki...

Allahs iyiliğinizi versin:))ben de diyorum ki varmı böyle insanlar hala..

larcencielblog dedi ki...

Yeliz'cim,

Evet, harika bir anı oldu! Bir de, severim ben "çiçek notlarını" :))

Esra,

Var var, görüyorsun işte :))

Adsız dedi ki...

Başak'çım, çok tatlısın ya! Var mı böyle insanlar lafını kopya çekip ben senin için kullanıyorum :)))

Yeni evinizde mutluluğunuz katlanarak artsın umarım :)

larcencielblog dedi ki...

Evren'cim,

Sen daha tatlısın :) Güzel dileklerin için teşekkürler! Şimdiden özledim ben seni, nasıl olacak o iş? :)