1 Ağustos 2011 Pazartesi

Bir Anne Nelere Duygulanabilir? #3

Bir anne, bundan önce yazdığım iki başlığa duygulanmasa da, bence yavrusunun "flört" etmesine duygulanabilir!

Dün gittiğimiz piknikte, yanımızda iki çocuklu bir ekip vardı. İki kız; biri 6-7 yaşlarında, diğeri Çınar'la yaşıt. Çınar, yaşıtı olan kızla önce oyuncak kavgası yaptı; sonra, yavrucağa ait minik kamp sandalyesine çöreklenerek kızcağızı deli etti. Diğer aile de, ben de "işi akışına bırakalım, kendileri çözsünler" dedik ve kendi halerine bıraktık. Bir süre sonra, itiş-kakış yerini diyaloğa, diyalog da yerini "sohbet"e bıraktı.

Tam "aa, ne güzel ya, Çınar yeni tanıştığı bir çocukla ohbet ediyor, ne güzel konuşuyorlar" derken, arkadaşım "Çınar'ın oturuşuna bak; kolunu da sandalyenin arkasına atmış, tam dayı gibi" diyerek güldü. Tam biz Çınar'ın "dayı oturuşuna" gülerken, arkadaki minik ayrıntıyı başka bir arkadaşım fark etti: "arkadan el ele tutuşuyorlar!".

Gerçekten de öyleydi, gözlerim yuvalarından fırladı. Çaktırmadan el ele tutuşup, öyle de güzel sohbet ettiler ki bir süre, ben ağzım kulaklarımda alık alık izlemekten -o an- fotoğraf bile çekemedim (düşünün!).


Ve bütün akşam ve gece boyunca da, o alık gülümseme bir an yüzümden silinmedi...

1 yorum:

Fatoş dedi ki...

Süpermiş :-) Bakalım yakında bizde görecek miyiz bu günleri. Yalnız ben Çınar'ın oturuşuna bayıldım :-)