10 Ağustos 2011 Çarşamba

Somali'de 3 Aç Türk

Banu ile Nurturia'da tanıştım. Ben Çelik'tim, o Özçelik'ti. "Rakip otobüs firması" diye takıldık birbirimize, arkadaş olduk. Tanıdıkça daha çok sevdim onu da, oğlunu da. Ve hüzünlü bir hikayesini öğrendim. Kardeşi Fuat'ın bulunduğu gemi Somali'de korsanlar tarafından kaçırılmıştı ve Fuat'tan, ancak Fuat onu ararsa haber alabiliyordu.

Hep, eğer Emrah'ın başına böyle bir şey gelmiş olsa ne yapardım, diye düşündüm. Düşünmemle nefesimin kesilmesi bir oldu her seferinde. Çok istedim Banu'ya bir şekilde yardım edebilmek; ama, elimiz kolumuz hep bağlıydı.

Şimdi, Banu yapılabilecek bir şeyler buldu. Ben, dilekçeleri ilgili yerlere gönderdim. Lütfen, bir ablaya ve bir anneye yardımcı olmak için, siz de bir ses verin:


İyi şanslar Banu, Fuat'ınıza en kısa sürede kavuşmanız ümidiyle!

1 yorum:

Banu Özçelik dedi ki...

Basak, başından beri hep yanımda olduğun için teşekkür ederim. Umarım iyi haberi de paylaşacağız beraber :)