9 Ağustos 2011 Salı

Unsere Groβe Stadt*

*Bizim Büyük Şehrimiz

Bu, Çınar'a İstanbul'dan aldığımız kitabın adı. Irmak'ta görüp vuruldum. Almanca bilip bilmemeniz hiç önemli değil, çünkü...



...içinde yazı yok! Yalnızca muhteşem renklerle çizilmiş çok şeker resimler var... Aynen üstteki fotoğraflarda gördüğünüz gibi. Her bir sayfadan onlarca hikaye çıkarabilirsiniz. Hani öyle "hikaye uydurma" yeteneğinizin olmasına bile gerek yok. Resimler o kadar komik ki, "ne olduğunu anlatsanız bile" çocuğun ilgisini çekiyor. Ve hatta, sizin de hayal gücünüzü çalıştırıyor!

Fiyat olarak, ilk baktığında insana pahalı gibi gelse de, her bir sayfadan anlatılabilecek hikaye sayısı ve hatta çocuğunuzun da resimlerine kendi kendine bakarak hayal gücünü ne kadar çok çalıştırabileceği düşünülürse, bence makul. Hatta, çok da iyi bir hediye fikri olabilir! (Not: Almanya'ya gidip gelen tanıdığınız varsa, bir miktar daha ucuza almak için sipariş verebilirsiniz?)


Bu aslında yedi kitaplık bir seri. Bir tane de, içinde bu yedi kitabın her birinden ikişer sayfa yer alan daha büyük bir koleksiyon kitap var. Bir de bu kitapların "giant book" denilen tarzda, çocuğunuzun boyu kadar olanları var. Ben çok sevdim onları; ama, İstanbul'dan Ankara'ya götürmeye kalkarsam kocamın göstereceği tepkiden korktum :)

Biz Çınar'la çok sevdik bu kitabı, bakıp bakıp hikayeler anlatıyoruz birbirimize. Size de öneririz, iyi eğlenceler!

Unutmadan, kitabı İstinye Park'taki Adore Oyuncak'tan aldık. Bilginize...

7 yorum:

Kıvır Anniş dedi ki...

hmm.. tam bana göreymiş.hikaye uydurmayı hiç beceremiyorum zira.Toprak da habire anlat diyor :)

Adsız dedi ki...

güzel bir kıtapmış,yaratıcılık acısından da faydalı olacaga benzer
Yaprak& Poyraz

Gamze dedi ki...

Çok güzelmiş gerçekten. Listeye ekledim.Buna benzer 4-5 kitabımız var almanca. Özellikle iki tanesini kitap sobesinde bloga yazmıştım. Gerçekten harikalar. Ben sahafta tesadüf olarak bulup, 2. el almıştım.Bu da var mıdır acaba:))

Güneş Akay dedi ki...

Çocuk boyunda olanlar çok daha güzel olur diye tahmin ediyorum. Almanyadan bir tanıdık yeni geldi sene de bir geliyor..

Neslihan Kermen dedi ki...

Ayy istinye Park'a mi geldiniz? Bizim ikinci evimiz orasi :-)

Doruk'ta onun boyu kadar olanindan var ama koltugun arkasinda curuyor zavallim. Bak iyi hatirlattin. Bu aksam cikarayim bakalim tepkisi ne olacak?

Deli Anne dedi ki...

Merak içinde kaldım bakınız:)

Ege'nin annesi! :) dedi ki...

oğlum bir an önce büyüse de alsak diye heyecanlandım yazını okuyunca :)